duminică, 15 martie 2020

Revizuire incaltari alergare On Cloudstratus

Detalii exacte in ceea ce priveste material folosit, greutatea, culori..., nu le scriu ca sunt prea multe denumiri si e mai simplu sa le cititi pe site-ul producatorului https://www.on-running.com/en-ro/products/cloudstratus/mens/black-shadow.

Prefer doar sa spun cum i-am simtit eu, ca asta caut, la randul meu, de cele mai multe ori cand e vorba de ceva nou.

I-am primit ca sa-i testez, ceea ce am si facut :) . I-am folosit aproximativ 700 km. de la sfarsitul anului trecut si pana acum. Nu am tinut cont de conditiile atmosferice, asa ca au trecut prin toate conditiile, ploaie(de cateva ori), ninsoare(doar de 2 ori), gheata(tot cam de 2 ori), in rest pe asfalt uscat. De 2, 3 ori i-am dus si prin padure cu pamant uscat.

Ce mi-a placut:

-Amortizarea foarte buna la distantele lungi de 20 ,30 km sau la antrenamentele mai tari in care impactul piciorului cu asfaltul e mai dur.
-Foarte confortabili. Presupun ca datorita materialului interior care imbraca piciorul ca o manusa si a marimii largi de la degete care lasa piciorul destul de liber.
-Stabilitate buna. In partea calcaiului, incaltarile au un material mai dur, tare, care nu lasa piciorul sa joace, ceea ce e foarte bine si chiar am simtit diferenta.
-Ventilatia si uscarea. La ventilatie nu prea am date ca temperatura max. a fost de 25, si n-am simtit nimic deranjant, dar ca si uscare, eliminare a apei, au fost printre cei mai buni. Atat la ploaie, zapada aceea apoasa in care am intrat de cateva ori la trecerile de pietoni, au fost eliminate in 20, 30 secunde. Sunt convins de asta ca mi-a inghetat piciorul si s-a incalzit cam in acest interval :) .
-Protectie. Din primele alergari n-am putut sa nu-i compar cu Ultra Raptor de la La Sportiva pt munte. N-am avut nici cea mai mica problema cu ei in picioare. Cand i-am folosit prin padure, nu m-a deranjat sa lovesc cate o creanga, ceva. Nici prin talpa n-am simtit nimic deranjat.
-Aspectul. Sunt diferiti de oricare alt brand, iar asta ii face unici.
-Calitatea materialului. Pai ce sa zic, dupa 700 km arata de parca mai pot duce inca pe atat fara probleme. Au avut si o hiba pe care am scris-o mai jos.



Ce nu mi-a placut:

-Amortizarea la alergarile usoare, line. Nu ca nu mi-a placut, doar ca n-am simtit acea amortizare. Probabil datorita greutatii mele de doar 55 kg :) sau e posibil ca materialul talpii sa se inmoie abia dupa ce treci de o anumita distanta.
-Greutatea. Sunt printre cei mai grei pe care i-am purtat, iar asta inseamna ca nu i-as folosi intr-un concurs in care ma intereseaza timpul si locul :) .
-Calitatea materialului in zona tendonului lui ahile. Ma, dupa aproximativ 300 km, la ambii, materialul a inceput sa se roada. In poze se poate vedea cum arata dupa 700 km. (Din cate am inteles, la modelele noi, acest material a fost schimbat si e mult mai rezistent).
-Pretul. La naiba, costa cam 780 lei, aproximativ 170 euro. Daca nu ii primeam pt test, n-as da atatia bani pe ei, oricat de elvetieni or fi. Acum pe bune, consum 4, 5 perechi pe an, cum ar fi sa cheltui atat pe niste incaltari? :) .


Dupa 700 km

P.S. Am uitat de un aspect important. Nu, nu intra pietre in acele gauri din talpa. Am patit doar cand i-am folosit la o drumetie si era plin de grohotis, iar pe santul de mijloc s-a blocat o piatra :)







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Grigne Skymarathon

Grigne Skymarathon, un concurs de categoria premier din circuitul Skurunner World Series. Se spune la ei pe site, că e cel mai tehnic circui...