joi, 7 mai 2015

Ce adidasi de trail sa-mi cumpar?

Sunt intr-o mare dilema si am nevoie de ajutor. O prietena urmeaza sa faca o comanda pe http://www.bike24.com/ si mi-am zis sa-mi cumpar o pereche noua de incaltari ca astia de-i am acum (Patagonia), a trebuit sa-i lipesc cu super glue :). Problema este ca sunt prea multe modele si mai ales ca eu nu stiu mai nimic despre ele. Despre unele am reusit sa citesc cateva review-uri de pe net, dar unele zic una, altele alceva si am ajuns intr-o nebuloasa :). Modele sunt cele de mai jos:

  • Inov-8 Roclite 295 Shoe



Salomon Fellraiser



Salomon Sense Mantra 2



asics GEL-FujiAttack 3


Lafuma Trailrun




Salomon XA PRO 3D



Am nevoie de sfaturi, recomandari in mod special din partea persoanelor care au folosit unul din aceste modele sau macar au auzit de la prieteni cate ceva. Eu m-am oprit asupra lor datorita pretului. Precizez ca urmeaza sa particip la competitii in care terenul inseamna multa stanca, pamant, abrupt...Retezat skyrunning, 2x2, vertical trail race Busteni, sper si 7500, Piatra Craiului. Ma intereseaza o aderenta buna, confortabili, viata lunga :) ca de.

  • Multumesc anticipat!












Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Grigne Skymarathon

Grigne Skymarathon, un concurs de categoria premier din circuitul Skurunner World Series. Se spune la ei pe site, că e cel mai tehnic circui...