duminică, 19 aprilie 2015

Inceput

Asta e prima mea postare :). Sunt curios cum o sa arate pe pagina.

Ca tot e prima, doresc sa spun ca a trecut o ora de cand m-am intors din I.O.R, unde am alergat aproximativ doua ore. Daca majoritatea alearga in jurul lacului, eu incerc pe cat posibil sa fac toate pantele din parc. A fost un foarte bun antrenament in vederea concursului Brasov Marathon, la care urmeaza sa particip peste sase zile la proba de 38 km si aproximativ 1900 diferenta de nivel. In ultimele luni am tot avut mici neplaceri de sanatate care au avut grija sa nu ma lase sa ma antrenez asa cum mi-am dorit, asa ca sper sa scot pana in cinci ore. Puteam sa mai alerg o ora, dar in urma unor intervale facute acum doua zile, am simtit o jena pe partea din spate a pulpei piciorului drept, asa ca am preferat sa nu fortez. Acum am o mica dilema, nu prea stiu ce sa fac in restul de zile care au mai ramas. Sa stau cuminte, cu cateva antrenamente foarte lejere, sau sa mai incerc macar un antrenament mai serios? Vad eu. O sa incerc sa-mi dau seama in functie de semnalele pe care le primesc de la organism :).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Grigne Skymarathon

Grigne Skymarathon, un concurs de categoria premier din circuitul Skurunner World Series. Se spune la ei pe site, că e cel mai tehnic circui...