sâmbătă, 31 decembrie 2016

Visuri si planuri

Na, s-a dus si anul trei de alergare ☺.

Acum, la sfarsit de an, tin sa-i multumesc echipei Ciucasx3 care m-a primit in familia lor si nu in ultimul rand, celor cativa prieteni care intr-un fel sau altul mi-au fost alaturi, ajutandu-ma sa-mi indeplinesc cateva vise!

A fost un an bun, cu multe momente frumoase, unele chiar memorabile, dar s-a incheiat, asa ca e timpul pentru planuri.

In urma cu cativa ani, cand frecventam cercuri cu oameni a caror pasiune comuna era drumetia, uneori, la un foc de tabara, masa intr-o cabana, odihna intr-un refugiu..., auzeam pe cate unul care spunea. Eu, anul asta am urcat toate varfurile de peste 2500, eu in vara asta am reusit sa urc toate varfurile de peste 2500, iar cel mai mult ma uimit un tip care a zis, eu intr-o luna am reusit sa urc toate aceste varfuri. Pentru mine, care in acea perioada abia urcasem 5, 6, vorbele lor sunau waw, ce taree!!!

Timpul a trecut. Am mai facut drumetii, m-am apucat si de alergat, iar prin 2014, amintindu-mi vorbele acelor oameni, o idee nastrusnica imi trece prin cap.  Cum ar fi sa incerc eu urcarea celor 14 varfuri in 7 zile, iar distanta dintre ele sa o parcurg pe jos, si nu cu masina, asa cum au spus acei oameni. Am inceput sa visez tot mai mult, chiar sa ma documentez, dar unele accidentari care mi-au aratat ca nu sunt pregatit si o promisiune facuta coechipierei de la 7500, au tinut in frau acest vis. Intr-o zi, pe drum spre Ciucas, ii impartasesc visul meu si lui Daniel, un bun prieten, care fara sa stea pe ganduri, zice ca vrea si el. Avand in vedere ca pana atunci m-am gandit doar la mine, ii zic un da cu jumatate de gura. Mai tarziu realizez ca inca una, doua persoane, e chiar benefic pentru o asa aventura.

In urma cam cu o luna, Daniel imi zice. Andrei, ce crezi, incercam in 2017? Eu, ii raspund, da, abia astept. Iar maine, de 1 ianuarie, incepem sa facem planuri de traseu, echipament, nutritie si ce o mai fi nevoie, pentru la vara.

Asa ca, in 2017, am trei mari dorinte:

Sa urc cele 14 varfuri de peste 2500 intr-o saptamana.
Sa termin un maraton montan in mai putin de 4 ore.
Sa termin in mai 10,5km cu un timp intre 35 si 37 minute.

P.S. De o luna ma tot gandesc la ce nume sa-i pun aventurii, ca trebuie sa o numesc intr-un fel :).

Un an mai bun, cu multe vise si realizari tuturor!











Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Grigne Skymarathon

Grigne Skymarathon, un concurs de categoria premier din circuitul Skurunner World Series. Se spune la ei pe site, că e cel mai tehnic circui...